December 07, 2011

Last Christmas

Powoli zbliżają się Święta Bożego Narodzenia! Dla niektórych tak wyczekiwane, a dla innych zaś czas którego tak strasznie nie cierpią . Ja się cieszę, przynajmniej będę miała sporo czasu, aby odpocząć ! c: 20 grudnia, zbliża się wielkimi krokami ;o pozostało mi 9 dni roboczych na załatwienie wszystkich kart ocen -.- ale dam radę ;) a później spokój do 9 stycznia, a już 14 stycznia znowu wolne ! FERIE ! Może jakiś wyjazd ze znajomymi w góry na snowboard ?! :D Dora ja uciekam do szkicowania, bo przecież jutro malarstwo ;oo
Pan Raczek zabiłby mnie, jakbym nie przyniosła mu co najmniej 15 szkiców ..  w piąteczek tylko historia sztuki i matematyka ! weekend !!!! <3 Może uda mi się naciągnąć mamę na jakieś zakupy :)
Dobranooooooc kochani ;***







No comments: