January 08, 2012

do you know me ??? something new

To teraz tak dla odmiany pomęczę Was ja - Dominika - przyjaciółka Anki ;) Nie wiem co ją podkusiło żeby mnie tu wpuścić, ale skoro już mnie wpuściła wypadałoby coś napisać. Pewnie będą to same pierdoły, wybacz kochana, ale czego się spodziewać po mnie w niedzielę, o godzinie 15 ? 

Czekam i czekam i czekam do tej godziny, aż szanowna Anna zapuka do moich drzwi i w końcu wyrwiemy się razem na kawę <3 Możecie oczekiwać tu zdjęć z naszego wypadu, bo szalona Szwedka Fotograf ma dziś chcicę na zdjęcia. A ja będę tego ofiarą. 

Wyjawię pewien sekret. Za jakiś czas pojawi się tu nowy blog. Zajebisty. Epicki. Niesamowity. awwwww ;x
dużo nie powiedziałam, no cóż. prawda jest taka http://www.youtube.com/watch?v=HzNFwxsSPwU.





prawdziwa miłość



To teraz czas na coś ciekawego. Trochę o Cześku, voilà :





żegnam was w rytmie 'move like jagger ' 




No comments: