April 03, 2012

'PRACOWNIA U EWY' :))

Miałam zrobić parę zdjęć na fotografie, ale w sumie nie wyszly tak genialnie, jak to sobie zaplanowałam ;c Za to możecie zobaczyć, jak wyglądają moje zajęcia na rzeźbie :) Dziś akurat Pani Ewa wymyśliła dla nas prace z kawałkami gałęzi ;p  mieliśmy wykonać z nich postaci, jednakże coś nam to nie wyszło  .. także temat pracy trochę uległ zmianie ; p zmieniliśmy go na : Enty ! :)) Rożne rzeźby z gliny czy tez gipsu, a także inne techniczne prace, możecie obejrzeć na zdjęciach poniżej :) Sa one wykonane nie tylko przez nas, ale tez absolwentów ALI :)



















2 comments:

Anonymous said...

mogłabyś zrobić kiedyś "beauty post"?:)aż zżera mnie z ciekawości jakich kosmetyków używasz do pielęgnacij jak i tych kolorowych! w ogóle masz strasznni ciekawa urodę!aż nie można oderwać oka!;)

AnnSzwedo said...

pewnie, tylko ja nie używam, aż tak wielu kosmetyków do pielęgnacji ; p ale z nieprzyjemnością się z Wami tym podzielę ;D może nawet dodam jakiś krótki filmik ? :>