April 06, 2012

Święta, święta i po świętach ;p

Nienawidzę świąt -.- wszyscy nagle się budzą i zaczynają sprzątać, pichcić tysiące potraw ; o już chyba lepiej się czuje, gdy dopada mnie 'jesienna depresja', niż w rodzinnej atmosferze świat ;/ bleeee
i do tego ta pogoda ;c za zimno, żeby zrobić jakieś zdjęcia na dworze .. a mam już przygotowane, dla Was parę naprawdę ciekawych stylizacji  ! rodzice wysłali mnie dziś, po parę drobnych produktów do sklepu, wiec po drodze zahaczyłam o parę sklepów ^^ miedzy innymi : ZARA, Bershka i Pull&Bear :)) znalazłam kilka rzeczy, które koniecznie musza znaleźć sie w mojej szafie, jak tylko dostane jakieś pieniążki :D
pomimo mojego sceptycznego nastawienia do owych świat, życzę Wam wszystkim kochani : dużo zdrowia, radości, smacznego jajka, mokrego dyngusa, mnóstwo wiosennego optymizmu oraz samych sukcesów ! :**



No comments: