May 04, 2012

?



Tak, wiem moja krzywa twarz ;x ale nie mam żadnych normalnych zdjęć ;o Muszę czekać aż wyzdrowieje, mam tylko nadzieję, że wtedy pogoda mnie nie zawiedzie .. Właśnie jestem na etapie kończenia czytania "Zbrodni i Kary" także nie jest źle, zostaną mi jeszcze tylko do zrobienia pytania do lektury, o które Monika już zadbała i zapewne mam je już w swojej skrzynce mailowej -.-
Aaa tak a propos dzisiejszej matury ponoć była banalna ? :>
'O godzinie 9 rozpoczął się egzamin maturalny z języka polskiego, na poziomie podstawowym. Oprócz zadań zamkniętych, maturzyści musieli napisać pracę na jeden z dwóch tematów. Porównanie stronnictw na balu u Senatora z III Części "Dziadów" Mickiewicza oraz charakterystyka bohaterek "Lalki" Prusa i "Ludzi bezdomnych" Żeromskiego, czyli Izabeli i Joanny - takie były tematy do wyboru na maturze z języka polskiego.'
Dobra ja uciekam się trochę ogarnąć ! Właśnie przyszła przesyłka ! Moje cudowne buciki w końcu są już u mnie <33
Postaram się zrobić z nimi dziś jakiś outfit !


No comments: