May 02, 2012

SKINS Party Wrocław / Alibi - Fuuck'YA 24 luty 2012



hahaha ziomeczki szukajcie, a znajdziecie ; p
a już miałam nadzieję, że mnie na nim nie będzie xd



Przepadkiem znalazłam na lov3.pl :)
i postanowiłam się z Wami tym podzielić, jestem chora wiec mam bardzo dużo czasu,aby zrobić sobie takową opaskę :) Zabieram się do pracy ; p oczywiście jak skończę to zaprezentuje Wam efekty mojej pracy ;))

Szał na opaskę z kolcami - zrób
taką własnoręcznie! (wideo)

Albo kup w TopShopie, jak blogerka Jessica Mercedes


Od zeszłego tygodnia, autorka bloga jemerced.com prawie codziennie nosi bardzo oryginalną opaskę na włosy. Kolce na głowie skojarzyły się niektórym fanom Jess ze Statuą Wolności! ;)
Chcesz mieć taką opaskę jak Jessica Mercedes? Zagranicznie blogerki znalazły już sposoby, jak zrobić sobie taką samodzielnie. Przedstawiamy Wam dwie możliwości:
Do pierwszego sposobu potrzebne Ci będą: kolce (kupisz w pasmanterii albo na aukcjach internetowych, możesz też wykorzystać kolce z pieszczochy brata, który słucha metalu ;), szersza opaska, mocny klej (najwygodniejszy jest tzw. klej w pistolecie), długopis i metr. Ważne, żeby wymierzyć w jakiej odległości mają być od siebie kolce, zaznaczyć to na opasce, a potem do dzieła z przyklejaniem :)
Drugi sposób możesz obejrzeć na wideo. Efekt jest trochę inny, bo opaskę ozdabia też kolorowy materiał.
A jeśli nie masz czasu lub wątpisz w swoje zdolności artystyczne, to zawsze możesz wybrać się do Topshop i kupić sobie opaskę z kolcami już za ok. 45 zł.
Podoba Wam się taka opaska?



No comments: