May 26, 2012

We Are Young




Uwielbiam takie dni jak ten dzisiejszy ! Kiedy mogę spać do pozna i mięć wszystko gdzieś .. Jednakże jak tylko sie ogarnęłam, wybrałam sie do Magnolii, aby kupic jakiś drobiazg mamie :) ufff mam szczęście, ze mamy podobny gust xd kupiłam tez perę rzeczy sobie ;) wiem, ze nie powinnam, bo szafa mi się już nie domyka, nie tylko z powodu bałaganu ; p po prostu nic się nie mieści ; o muszę coś posprzedawać/pooddawać/powyrzucać !! Trzeciego czerwca urodzinki Moszona i Gajewskiej, ale będzie impreza ! ;oo :)) Tak sobie siedzę i myślę, ze za 12 dni moja osiemnastka ;oo jak ten czas zapiernicza ! Przydałoby się, zeby złożyła podanie o dowód .. ale jakoś nie mam czasu się za to zabrać. dziewiątego czerwca urodzinki Oli w Polkowicach ! muszę ogarnąć jakiś strój ! maja to być postacie z bajek Disneya, macie jakieś pomysły za kogo mogłabym sie przebrać ??? ; p bo ja nie mam zielonego pojęcia ;cc a po tych wszystkich rozpustach wyjeżdżam do Szwecji i wracam dopiero w II połowie lipca. Dobrej nocki robaczki :** Ja uciekam do moich projektów szkolnych ! ;p


No comments: