December 27, 2012

Christmas time :)

Hey Kochani, tak wiem, że bardzo, ale to bardzo dawno mnie tu nie było.. ale stwierdziłam, że muszę w końcu coś z tym zrobić, bo zbliżają się Święta Bożego narodzenia i Nowy Rok, w który chce zdecydowanie wskoczyć od razu i zacząć od spełniania postanowień noworocznych ;d
Pod postem znajdziecie parę zdjęć, drobiazgów, które podostawałam od ukochanych osób oraz trochę klimatu świąt w moim domku :)

Życzę Wam : Świąt białych, pachnących choinką, skrzypiących śniegiem pod butami, spędzonych w ciepłej rodzinnej atmosferze, pełnych niespodziewanych prezentów. Świąt dających radość i odpoczynek, oraz nadzieję na Nowy Rok, żeby był jeszcze lepszy niż ten, który właśnie mija… <3 br="br">

A Ja właśnie staram się wyjść z łóżeczka, bo obiecałam, że dziś to ja zrobię śniadanie sobie i siostrze ;c ; p a poza tym mam jeszcze parę innych rzeczy do zrobienia :D na 16 idę z moim Misiem w końcu na Skyfall :) a później pewnie zahaczę jeszcze o świąteczne wyprzedaże c: może znajdę coś ciekawego dla siebie ;)




1 comment:

Unknown said...

Super prezenty:) Muszę nabyć tą książkę o modzie:)) Zapraszam serdecznie do siebie:) http://give-me-fashion.blogspot.com/