December 28, 2012

The winter is back

KARI AMIRIAN - The Winter Is Back
 
 Moi mili, chciałam Wam pokazać zimowy outfit na popołudniowe spacery, które ostatnio często spędzam z siostrą i moim ukochanym pupilkiem  :) Mam na sobie grubą, naprawdę genialną czapkę - smerfetkę z przeogromnym, słodkim pomponem (H&M). Do tego wełniany, pudrowo-różowy komin, który sprawdza się nie tylko na codzienne wyjścia (H&M). Długi beżowo biały sweter z wielkimi drewnianymi guzikami (Esprit). Skórzany pasek, znaleziony u mamy w szafie, idealnie pasuje także do spódniczek, sukienek czy właśnie dużych sweterków. T-shirt (VERO MODA). Spodnie powiedziałabym, że są dość awangardowe, można je założyć i na elegancko i na weekendowy wypad z przyjaciółkami :) (Reserved) Podkolanówki (Bershka).




4 comments:

Unknown said...

Oi, +Weronika G. obrigada por add. nossa página!

daniaa90.blog said...

świetny zestaw :) jestem tu chyba pierwszy raz ale bardzo mi się podoba :)

Unknown said...

Super wygladasz. Bardzo podobają mi sie spodnie;)

Adelajda said...

bardzo podoba mi się bluzka :)

www.adelajdainsp.blogspot.com