October 24, 2014

second hand #1

Witajcie ,w dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam moje lumpeksowe 'zdobycze' . W sezonie jesiennym bardzo modne są duże , wełniane swetry więc postanowiłam ,że wybiorę się na poszukiwania i ...ZNALAZŁAM . W sklepach nie ma zbyt dużego wyboru a jeśli już jakiś wpadnie mi w oko kosztuje od 160 zł wzwyż :( . Przy okazji znalazłam również modny w tym sezonie szalik w kratę ,myślę ,że jest idealny na ponure ,jesienne dni . Idealnie wpasowuje się w każdą stylizacje zarówno w stylu sportowym ,miejskim ,eleganckim , jest po prostu uniwersalny a kosztował ...grosze.


Promod  (second hand)  sweater  |  Bik Bok  (second hand)  scarf  |  Kappahl  (second hand)  jogging pants  |  Avon nail polish  |  Bogner glasses  |  Second Hand handbag  |  H&M necklace

No comments: