November 05, 2014

Nice and warm Emu.

EMU Australia - ta australijska marka została założona w 1948 Gordon Jacksona jako Jackson`s Tannery. W 1994, po przejęciu firmy przez Andrew Raggata, zmieniono jej nazwę na EMU Australia. Głównym produktem marki są buty, które powstały z myślą o zmęczonych po wielogodzinnych treningach surferach. Pierwotną myślą projektantów przy tworzeniu marki EMU Australia były krajobrazy kraju z którego pochodzą. Buty miały posiadać prosty fason oraz być wykonane z naturalnych materiałów. Wełna merynosów to materiał, z którego wykonywane są produkty Emu Australia. Właściwości tej wełny spowodowały, że buty nie przepuszczają wilgoci do wewnątrz obuwia, jednocześnie pozwalając na jej wypuszczenie na zewnątrz.

_____

Dla mnie są to buty idealne na zimę, ponieważ jestem strasznym zmarzluchem. Emu to pierwsze buty, w których jest mi bardzo ciepło podczas srogiej zimy ,jednocześnie moja stopa nie męczy się podczas dłuższych wędrówek. Jakbym miała je do czegoś porównać - chodzenie w ciepłych i wygodnych kapciach po domu :) Jedyną ich wadą jest cena, która waha się od 600 zł do ponad 1000 zł. Jednakże od czasu do czasu są na nie przeceny i to całkiem spore :) Może nie wyglądają przepięknie, ale chyba nie tylko o to chodzi w butach na zimę - przede wszystkim mają być CIEPŁE !:) A co Wy o nich sądzicie ? :> 

3 comments:

Gabriela Kugla said...

zgadzam sie z toba w zupelnosci. wszyscy mi mowia ze emu sa okropne szczegolnie moj chlopak ktory dodatkowo nie moze uwierzyc jak bardzo sa cieple. ja mam ten sam model emu i tak samo jestem zadowolona ;)

AnnSzwedo said...

a mnie do tych butów namówił właśnie mój chłopak, który zaczął w nich chodzić dużo wcześniej niż ja :P

Anonymous said...

Kup Sobie UGGS Australia sa lepslepsze i ladniejsze.