April 01, 2012

FUNKYSHOP

Juz dawno chciałam napisać o sklepie internetowym FUNKYSHOP ! Doczekaliśmy się już nawet nowej, odświeżonej stronki :)) (http://funkyshop.pl/shop/) Naprawdę można znaleźć tam, wiele ciekawych ubrań, za niewielka kwotę. Ja dostałam parę cudownych rzeczy, a mianowicie piękna czarna spódniczkę, która można nosić naprawdę na wiele sposobów ; p czarna koronkowa sukienkę, z dłuższym tyłem oraz trochę biżuterii (łańcuszek i pierścionek z kokardka, kolczyki w kształcie serduszek,  oraz bransoletkę i broszkę z kokardka)  tak cały piękny mroczno-koronkowy zestawik <3 za, który jeszcze raz bardzo dziękuje :) Spódniczkę i część biżuterii, już mieliście okazje zobaczyć w poście PLL, mam nadzieje, ze resztę rzeczy uda mi się zaprezentować Wam w kolejnym outficie :) Także gorąco polecam Wam ten sklep internetowy, nie tylko dlatego, ze można znaleźć tam unikatowe rzeczy, ale również kontakt, ze sprzedającym nie pozostawia nic do życzenia :) Zapraszam Was serdecznie do utworzenia konta na stronie FUNKYSHOP, gwarantuje same korzyści :)  
PS Juz niedługo, wywiad ze mną na MAGNIFIQUE !! :))






No comments: