December 02, 2015

December






Za cztery dni Mikołaj, tak sobie siedzę i myślę, co kupić swojemu facetowi. Mam świadomość, że nie jesteśmy już dziećmi, ale wychodzę z założenia, że każda okazja jest dobra aby sprawić sobie radość/przyjemność. Postaram się jutro wrzucić jakieś fajne pomysły na prezent dla niego i dla niej w atrakcyjnych cenach. Napiszę Wam również gdzie znajdziecie promocje. Mówię oczywiście o sklepach stacjonarnych. Nienawidzę zamawiać przez internet wiem, że to jest sprawa indywidualna, ale apeluje do ludzi, którzy jednak wybierają sklepy online : SZANUJCIE prace kuriera, który dostarcza Wam paczkę!
bo od niedawna mam styczność z takimi osobami i jestem w szoku jak człowiek zamawiający może potraktować taką osobę. O pracy kuriera i o zachowaniach klientów na pewno napiszę osobnego posta.

Ja prawie dwa tygodnie temu dostałam od chłopaka dwie świetne książki (Haruki Murakami~"Mężczyźni bez kobiet"oraz Ewa Grzelakowska - Kostoglu~"Red Lipstic Monster - tajniki makijażu") przepiękne kwiaty oraz wypad do kina na "Listy do M 2" :)
nie chce pozostać dłużna, może nawet nie o to chodzi, ale lubię bliskim sprawiać radość.

 A Wy, jak podchodzicie w związkach/małżeństwach to takich rzeczy ? Szukacie pretekstu do sprawienia komuś radości, czy wręcz przeciwnie uciekacie od takich sytuacji ?

No comments: