December 02, 2015

Home sweet home





Przeglądam właśnie stare posty na blogu i dochodzę do wniosku, że dużo się nie zmieniło jeśli chodzi o techniczną stronę (zdjęcia robione telefonem,tabletem) zamiast dobrym sprzętem, który nabyłam już w  liceum. To będzie pierwsza rzecz, od której chcę uciec ! 
Na zdjęciu, mała część naszego nowego/starego gniazdka:) Powolutku się urządzamy, ta strona pokoju to dosłownie MOJE królestwo, większość rzeczy kupiliśmy w ikea (kochamy prostotę i przystępne ceny). 

Tak siedzę i się zastanawiam, co według mnie jest najfajniejsze w mieszkaniu razem i tak dochodzę do wniosku, że chyba ogromne łóżko i możliwość zasypiania i budzenia się przy ukochanej osobie :)  A Wam co sprawia największą radość ?

Nie obiecuję, że będę tu regularnie pisać, wrzucać mnóstwo zdjęć itd.
ale mam nadzieję, że porady dotyczące wielu sfer życia, o których mam zamiar pisać, może Wam się spodobają, zainspirują Was :)



No comments: